Simple day with Kitch






Désolée de ne pas avoir mis mon blog à jour depuis un moment mais, je vais essayer de me rattraper... Je prend juste moins de photos ces temps ci, et suis plus occupée ><
Mais d'ici septembre, bon disons octobre, je reprendrai un rythme normal j'espère haha!

Quelques rapides photos d'une journée passée avec Kitch à la maison!
~
Sorry for not putting my blog updated for a while but I'll try to do it more often now... I just take less pictures these days, and am more busy ><
But by September, ok let's say October, I will go back to a normal rythm I hope haha!

A few quick pictures of a day spent with Kitch at home!






Outfit rundown : 

Headbow : Btssb
Robe : AP
Bas : Btssb
Chaussures : Yosuke
Accessoires : AP, Chocomint, 6% dokidoki, offbrand 
~
Outfit rundown:

Headbow : Btssb
Dress : AP
Socks : Btssb
Shoes : Yosuke
Accessories : AP, Chocomint, 6% dokidoki, offbrand



























Et quelques photos fun (8D8D) pour la fiiinnnn! 
Désolée du peu de blabla, mais nous n'avons pas fait grand chose à part avoir des discussions de filles et glousser comme... des filles =D
~
And some fun pictures (8D8D) for the end!
Sorry the little blah, but we didn't do much except have girly discussions and giggling like... girls =D






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire